Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання в ДНЗ «Львівське ВПХУ» під час карантину

Відповідно до Положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом МОН України від 14.07.2015 № 761, технології дистанційного навчання можуть використовуватись у закладі освіти  при проведенні занять через мережу Інтернет під час карантину; участі в інтернет-проєктах, конкурсах; отриманні консультацій тощо.

16 жовтня 2020 року набрало чинності Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. Нове Положення було затверджено наказом МОН від 8 вересня 2020 року № 1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за № 941/35224.

Дистанційне навчання організовується за умови наявності відповідного кадрового й системотехнічного забезпечення та здійснюється через такі форми: самостійна робота; навчальні заняття; професійно-практична підготовка; контрольні роботи.

Дистанційне навчання організовується за умови наявності відповідного кадрового й системотехнічного забезпечення та здійснюється через такі форми: самостійна робота; навчальні заняття; професійно-практична підготовка; контрольні роботи.

Основними видами навчальних занять  за дистанційною формою навчання є лекція, семінар, урок, консультації та інші.

Рішення щодо навчання за дистанційною формою приймається педагогічною радою та оформлюється наказом керівника  навчального закладу освіти.

Рекомендуємо:

  • Під час організації дистанційного навчання чітко дотримуватися нормативно-правового забезпечення з цього питання.

  • З метою забезпечення організації освітнього процесу та виконання освітніх програм використовувати інструменти онлайн-спілкування та електронні ресурси й веб-сервіси в синхронному та асинхронному режимі,  веб-ресурси, розроблені педагогами, практикувати індивідуальні консультації та самостійне опрацьовування навчального матеріалу.

  • Педпрацівникам інформувати батьків здобувачів освіти про особливості освітнього процесу в період карантину.

  • Надати обов’язкові рекомендації учням щодо використання веб-ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо.

  • Для ефективного впровадження системи дистанційного навчання передбачити форми зворотного зв’язку (контролю) зі здобувачами освіти.

  • Використати можливість сайту закладу освіти через створення на ньому вкладки «Дистанційне навчання» з розміщенням у ній інформаційних матеріалів та посилань на додаткові ресурси (відео, завдання, тести) та корисні ресурси для самоосвіти.

  • Проводити навчання використовуючи безкоштовний сервіс Google Classroom (Рішення педагогічної ради протокол №5, від 14 грудня 2020 р.)

  • Перевіряти не апробовані викладачами  веб-ресурси на їх відповідність освітнім програмам здобувачів освіти, доступність та безпеку.

  • Використовувати  інструменти спілкування в дистанційному навчанні відповідно до наявного системотехнічного забезпечення (електронна пошта, форум, чат, відеоконференція, блог тощо).

  • Практикувати відео – уроки.

  • Сприяти навчанню учнів щодо підготовки до ЗНО-2021 через індивідуальні консультації, самостійну підготовку на веб-ресурсах УЦОЯО http://testportal.gov.ua/, ЛРЦОЯО https://lv.testportal.gov.ua/  та платформах Promethеus  https://prometheus.org.ua/,  iLearn (школярі) https://ilearn.org.ua/,  https://studway.com.ua/ilearn/.

  • Використовувати такі інструменти для спільної роботи педагогів та здобувачів освіти:

    • https://onlinetestpad.com/ua— конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань;
    • https://learningapps.org– готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань;
    • Google-документи.
  • Активно використовувати інтернет-ресурси для самоосвіти: EdEra,  iLearn,  Рrometheus,  Розумники, Освіторія, Youtube-контент (освітні Youtube-канали, відеоролики і т.п.).

Меню