Потреба йти в ногу з часом передувала підписанню договорів про міжнародну співпрацю та затвердження грунтовної та послідовної програми співпраці українських та німецьких колег.
У будівельній галузі на сучасному етапі розвитку зростає попит на кваліфікованих фахівців базового та середнього рівня для виконання будівельних робіт та для управління будівельним виробництвом. Все частіше ставляться вимоги, щоб знання, якість та інші характеристики робіт, які виконують ці фахівці, досягли близького до прийнятих в Європі рівнів і стандартів. Такі фахівці мають займатися внутрішнім і зовнішнім оздобленням, захистом технічного стану споруд, реставрацією приміщень і споруд.
Знання та навички, які отримують зараз фахівці будівельних спеціальностей тільки частково орієнтовані на західноєвропейські стандарти. Модернізація та доведення змісту професійного навчання до потрібного рівня відповідно необхідне для того, щоб піднести рівень професійної освіти та зміцнити конкурентну здатність українських будівельних виробників. Крім того, необхідно доповнити зміст навчання регіональними компонентами.
Враховуючи реальну ситуацію в професійній освіті та будівництві, учасники програми зобов’язалися реалізувати спільний німецько-український модельний проект, який передбачає модернізацію та підвищення кваліфікаційного рівня професії «Реставратор декоративно-художніх фарбувань, маляр», «Реставратор виробів з дерева, столяр» та доповнення її ступенем вищої освіти освітньо- кваліфікаційного рівня «молодший фаховий бакалавр» (майстер-будівельник, технолог-будівелньик, спеціаліст кольорового просторового дизайну).
Результатом такого нового зорієнтованого на західноєвропейські стандарти навчального процесу є фахівець широкого профілю, який володіє як усіма у його професії необхідними ремісничими здібностями та технологічними знаннями, так і можливостями після отримання освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший фаховий бакалавр» виконувати керівні функції під час виконання будівельних робіт, вміння керувати малим або середнім підприємством відповідного профілю.