Відкритий урок з Технології процесу у групі фахових молодших бакалаврів

Нещодавно відбувся відкритий урок з предмету «Технологія процесу» на тему: «Партнерські стосунки між замовником та виконавцем».  Урок провів викладач спецдисциплін художнього напряму Ігор Голуб у групі №5 (ОКР “Фаховий молодший бакалавр”, спеціальність “Дизайн”).

Мета уроку передбачала виконання основних дизайн-аспектів: розвивати логічне, критичне і креативне мислення у студентів в певних ситуаціях, формування навичок професійного аналізу між навчальним й виробничим проєктуванням, закріпити знання про технологічні процеси та проведення розрахунків кошторису проєкту тощо. Під час уроку студенти проявили інтегральні та фахові компетентності: робота та співпраця в команді, навички користування комп’ютерними ґаджетами для професійної подачі демонстраційно-візуального матеріалу, розробка проєктної пропозиції та економічне обґрунтування проєкту.

Викладач Ігор Голуб охарактеризував коло питань якими опікується дизайнер при виконанні індивідуальних замовлень. Студенти ознайомилися з презентацією: Що робить гарного дизайнера справді чудовим дизайнером? Як дизайнеру досягти значного кар’єрного розвитку? А також спектр навик, які дійсно показують молодого дизайнера цінним спеціалістом. Під час аналізу та бесіди щодо презентації, студенти засвоїли, що класний дизайнер: розуміє принципи, спостерігає за світом, візуалізує ідеї, не має проблем з комунікацією, має «товсту шкіру» (сприймає критику) і найголовніше – хоче і прагне вирішувати задання, адже, що насправді хоче зробити великий дизайнер, – так це вирішити проблему, а не просто оскаржити її.

Під час практичної роботи навчальна група у даному проєктному дослідженні виступала як молода креативна компанія – група осіб-учасників (дизайнерське бюро), викладач №1 – куратор (керівник) бюро, викладач №2 – замовник. Для проведення аналіз та встановлення відмін­ностей між виробничим та навчальним проєктом, студентська група заздалегідь була поділена на дві підгрупи і продемонструвала практичний аналіз ознак виробничого та навчального проєктування. Кожна підгрупа обрала свого лідера і виконавчих осіб за якими закріплена частина роботи. Протягом уроку у різноманітних комунікаціях між учасниками простежувалися лідерські якості, навики переконання та відстоювання власної думки, підтримка та робота в команді, фаховість обробки індивідуальних замовлень.

При підведенні підсумків уроку Ігор Голуб використав інтерактивний метод «Мікрофон», який надав можливість кож­ному студенту сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запи­тання або висловлюючи свою думку чи позицію. Жвава дискусія стала важливим аспектом комунікації між студентами та присутніми викладачами, своєрідним обміном думок та вагомим досвідом старших. Переконання, що хороша ідея не потребує пояснення – міф. Хороший дизайн не продає сам себе. Студенти зрозуміли, що потрібно знати, як створювати переконливі аргументи, які підкорять власну аудиторію (або свого замовника) (Текст – Ігор Голуб).

 

 

Меню