Всеукраїнська конференція із впровадження інклюзивної освіти у закладах професійної освіти

Директорка Львівського вищого професійного художнього училища Надія Обнявка, а також викладачка предметів мистецького циклу Наталія Денькович, яка досліджує питання інклюзії, взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції на тему “Професійна освіта та зайнятість осіб з особливими освітніми потребами “, що була організована Громадською організацією “Справа Кольпінга в Україні” та відбувалася у Римокатолицькій Вищій Духовній Семінарії у Брюховичах. Метою проведення заходу було обговорення успіхів та проблем впровадження інклюзивної освіти у закладах професійної освіти, ознайомлення з кращими українськими та міжнародними практиками, досягненнями та викликами, що стоять перед навчальними закладами сьогодні у питаннях інклюзивного навчання, знайомство з інноваційними підходи у здійсненні навчально-виховної роботи у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Конференція була проведена змістовно та інформаційно насичено, відзначилася професійним та ретельним підходом до планування та проведення заходу справжньою командою фахівців і мотиваторів. Обмін досвідом, об’єднання зусиль різних фахівців, визначення перспектив розвитку інклюзивної освіти – це саме те, що мотивує вдосконалювати, напрацьовувати і впроваджувати отриманий досвід в навчальному закладі.

Питання організації інклюзивного навчання актуальне для Львівського вищого професійного художнього училища, адже заклад готує фахівців з числа неповносправних давно, а цьогоріч в училищі навчається більше 30 учнів, які потребують скоригованого та особливого підходу до здійснення навчально-виховного процесу (учні з вадами слуху). Керівництво навчального закладу та педагогічний колектив приділяє значну увагу наданні якісних освітніх послуг учням з особливими потребами, а також дбає про сприятливий психологічний мікроклімат для самовизначення, професійної зорієнтованості, соціальної адаптації таких учнів. З метою створення комфортного середовища не тільки для навчання, а й для відпочинку та відновлення розроблено проєкт створення Інклюзивного простору, перші напрацювання якого вже видимі.

Меню