Впровадження інклюзивної освіти у професійно-технічні навчальні заклади – це тест, який визначає готовність закладів системи ПТНЗ до роботи в демократичному суспільстві, він визначає цінності сьогодення та розуміння сучасних викликів в освітніх процесах, готовності держави інвестувати у своїх громадян. Коли у закладі з’являється інклюзивна група — чи означає це, що цей заклад склав тест? На жаль, ні. Поняття інклюзії набагато ширше і потребує формування середовища, участі всіх учасників освітнього процесу, а головне — якісного менеджменту і планування. Безумовно, умовою створення інклюзивного середовища є учні, яким потрібна підтримка, готовність решти учнів підтримувати дітей з особливими освітніми процесами, а також підготовлений персонал, батьки та інші активні партнери-учасники процесу впровадження інклюзії в професійній освіті.
30 листопада 2021 на базі КЗ ЛОР «ПТУ-інтернат професійної реабілітації учнів м. Самбора» було проведено семінар-практикум на тему: «Впровадження інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти Львівщини: рівень готовності, досвід, виклики». Львівське вище професійне художнє училище, в особі директора Надії Обнявки, висловлює подяку організаторам семінару за запрошення та цікавий, продуктивний, насичений захід. Вдале поєднання науково-теоретичної і практичної частини семінару дозволило усім присутнім стати їх безпосередніми учасниками. Психологічно позитивний клімат сприяв продуктивній роботі, яка була підкріплена гостинністю та доброзичливістю господарів семінару (Текст – Надія Луб).